خانه / برنامه ریزی استراتژیک / نام تجاری چیست

نام تجاری چیست

نام تجاری چیست

نام تجاری چیست و رابطه بین کلیشه و نام تجاری برند که انتخاب نام برای کسب و کار جدید آسان نیست. نام بیش از شناسایی شرکت شما است. این به مشتریان می گوید که شما چه چیزی هستید، و بیشتر از چیزی که در مورد آن انجام می دهید. نام شما شما را از همتایان شما متمایز می کند، علاقه مشتری را به خود جلب می کند و مطالعات بیشتری را به خود جلب می کند – اگر این کار درست باشد.

من این کار را نمیکنم حداقل نه در ابتدای کار!

همه کارآفرینان اشتباه می کنند و من یکی از اولین کسانی را که از خفاش ساخته شده است، ساخته ام.

من با کسب و کار نوپا هیجان زده بودم، و البته با سرمایه گذاری بسیار کم، من با کمک دوستان و همکاران ما ارتباطات تعمید. malim به معنی رسیدن به هدف،اسم مناسب برای آنچه که من احساس کردم دستاورد کسب و کار بود.

این برای من هم اینطور نیست. و حتی بدتر از آن، آن را به هر یک از مشتریان بالقوه خود را نمی گویند. با رفتن به نام تنها، هیچ کس قادر به تعیین حداقل اطلاعات در مورد من، شرکت من یا خدماتی که ما ارائه می دهیم نیست. نام هیچ چیزی نگفت، و برای من هیچ کاری نکرد.

نام باید برود مهمتر از همه، آن را باید با چیزی مؤثر جایگزین شود.

چگونه یک نام موثر انتخاب کنیم؟

یک نام موثر

پس از دنبال کردن یک سری از دستورالعمل های ساده گام به گام برای مطابقت با هویت شرکتی خود با ارائه خدمات من، من نام نام مستعار را نشان دادم: مربی تجارت نمایش. این نام بلافاصله به مشتریان می گوید که من چه کار می کنم – شرکت ها را با نمایشگاه های تجاری کمک می کنم – و کمی از نحوه انجام آن – مربی، نه دیکته، مستقیم، راهنمای یا سازماندهی.

تفاوت را ببین؟ بنابراین عموم مردم خرید، بعضی از آنها به سرعت به بهترین مشتریان من تبدیل شدند. همان چیزی که برای شما اتفاق می افتد – اگر شما نام درست را انتخاب کنید.

می گوید که چه کسی هستید: نام شما باید هویت شما را منعکس کند. این یک جنبه اساسی از نام تجاری و یا برند شخصی است . شما این نام را تبلیغ می کنید، آن را در مقابل بسیاری از چشم ها که ممکن است اغلب به عنوان ممکن است. چگونه می خواهید مردم به شما فکر کنند؟

برای بعضی ها، این به معنی ادغام نام شخصی شما با نام کسب و کار شما است. این در برخی از حرفه ها بسیار رایج است: جهش قانونی، پزشکی و حسابداری.

چگونه یک نام موثر انتخاب کنیم؟

دیگران یک نام توصیف کننده ترجیح می دهند. یک نانوایی کوچک موفق، کسب و کار خود را تحت نام “بانوی کوکی” اجرا می کند، زیرا این اولین مشتریان او را شناسایی می کنند. تردید است که بسیاری از مشتریان حتی نام او را می دانند اما همه در بازار او “بانوی کوکی” را می دانند.

به شما می گوید که چه کاری انجام می دهید: باور نکردنی است که تعداد نام های شرکت ها به چه میزان مشخص است که چه نوع کارهایی را که سازمان واقعا انجام می دهد کم می کند. مثالهای زیر را ببینید:

آیا می توانید به من بگویید که هر یک از این شرکتها چه کاری انجام می دهند؟ البته شما نمیتوانید. آنها از مشتریان در حال حاضر با دانستن اینکه چه کسی هستند (یک پیشنهاد پیچیده برای کسب و کارهای جدید!) است

می گوید که چگونه این کار را انجام می دهید: کلمات بسیار قدرتمند هستند. با دقت انتخاب کنید چه کلماتی را که از نام شما استفاده می کنید، می توانید یک معامله بزرگ در مورد تصویر شرکت خود انجام دهید.

Peaks علاقه مشتری: ایجاد علاقه مشتری، هنر و علم است. به طور دقیق در مورد مخاطبان هدف خود فکر کنید. چه ویژگی هایی از خدمات شما از بزرگترین واردات به مشتریان شما است؟ چه نوع کلمات احتمالا به آنها تجاوز کند؟

تاکید بر ویژگی های مهم اسم شما. به عنوان مثال، صاحبان خانه های مشغول به وعده های ذاتی سرعت ارائه شده توسط “مسواک زدن باب” در حالی که یک خواننده در جستجوی یک رمز و راز خوب به “کتاب جرم می پردازد” کشیده می شود.

انتخاب کلمه نیز مهم است. دو مغازه نخ می توانند هر دو در الیاف تخصصی تخصص داشته باشند، اما کسانی که خود را “همه همپوشان تمام وقت” می نامند، در جمعیتی کاملا متفاوت از آنچه “زیبایی طبیعی: نخ های آلی” نامیده می شود، جلب می کنند.

اطمینان حاصل کنید که نام شما مشتریان را تهدید نمی کند! بعضی از صنایع رسمی تر از دیگران هستند.

درباره ی علی ناییج

همچنین ببینید

مشاوره راه اندازي كسب و كار

مشاوره راه اندازی کسب و کار

مشاوره راه اندازی کسب و کار مشاوره راه اندازی کسب و کار خود نوعی تخصص …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *