خانه / توسعه کسب و کار

توسعه کسب و کار

توسعه کسب و کار

توسعه کسب و کار مستلزم وظایف و فرآیندهای توسعه و پیاده سازی فرصت های رشد در داخل و بین سازمان ها است.مجموعه ای از زمینه های تجارت، تجارت و نظریه سازمانی است. توسعه کسب و کار، ایجاد ارزش بلندمدت برای یک سازمان از مشتریان، بازارها و روابط است.

بررسی اجمالی

پس زمینه

حرفه ای

همچنین ببینید

یادداشت ها و مراجع

در کار محدود تحقیقاتی در مورد این موضوع، توسعه کسب و کار به عنوان یا مرتبط با پروژه های گسسته، حالت های خاص رشد، واحدهای سازمانی، فعالیت ها و شیوه های در حال انجام است.این دیدگاه های مختلف را با درک مدیران و مدیران ارشد، توسعه دهندگان ارشد کسب و کار و سرمایه گذاران سرمایه گذاری از شرکت های پیشرفته با تکنولوژی بالا در سراسر جهان ادغام می کند که در دایره المعارف مدیریت استراتژیک Palgrave اتخاذ شده است:

توسعه کسب و کار به عنوان وظایف و فرآیندهای مربوط به آماده سازی تحلیلی از فرصت های بالقوه رشد، و پشتیبانی و نظارت بر اجرای فرصت های رشد تعریف می شود، اما شامل تصمیم گیری در مورد استراتژی و اجرای فرصت های رشد

توسعه کسب و کار
توسعه کسب و کار

پس زمینه کسب و کار

در عمل، اصطلاح توسعه کسب و کار و بازیگر آن، توسعه دهنده کسب و کار، به بسیاری از کاربردهای و کاربردهای مختلف تبدیل شده است. امروزه برنامه های کاربردی توسعه کسب و کار و وظایف توسعه دهندگان کسب و کار در سراسر صنایع و کشورها، همه چیز را از برنامه های IT، مهندسان تخصصی، بازاریابی پیشرفته و یا فعالیت های مدیریت کلیدی حسابداری، و توسعه فروش و ارتباطات برای مشتریان فعلی و آینده ارائه می دهد. به همین دلیل، مشخص شده است که ویژگی های منحصر به فرد تابع توسعه کسب و کار و اینکه آیا این فعالیت ها منبع سود هستند، دشوار است.

اخیرا تحقیقات سیستماتیک در مورد این موضوع، خطوط توسعه یک کسب و کار در حال ظهور را با نقش منحصر به فرد در روند مدیریت نوآوری مشخص کرده است. به نظر می رسد تابع توسعه کسب و کار در فن آوری های پیشرفته و به ویژه صنایع داروسازی و زیست فناوری بالغ تر است.

حرفه ای ها چه می کنند در توسعه کسب و کار

توسعه دهنده کسب و کار با آماده سازی تحلیلی از فرصتهای بالقوه رشد برای مدیران ارشد یا هیئت مدیره و همچنین حمایت بعدی و نظارت بر اجرای آن مواجه است. هر دو در مرحله توسعه و مرحله اجرایی، توسعه کسب و کار، دانش و بازخورد از کارکردهای تخصصی سازمان را، به عنوان مثال، تحقیق و توسعه، تولید، بازاریابی و فروش، به منظور اطمینان از اینکه سازمان قادر به اجرای رشد است، همکاری و ادغام می کند فرصت با موفقیت. ابزارهای توسعه دهندگان کسب و کار برای پاسخگویی به وظایف توسعه کسب و کار، مدل کسب و کار هستند که به «نحوه کسب درآمد» و پشتیبان تحلیل آن و نقشه راه برای اجرای طرح کسب و کار پاسخ می دهند.

متخصصان توسعه کسب و کار اغلب تجربه قبلی در فروش، خدمات مالی، بانکی سرمایه گذاری یا مشاوره مدیریت داشته اند؛ اگر چه بعضی از آنها مسیر صعود از نردبان شرکت ها را در توابع مانند مدیریت عملیات به این منطقه می رسانند. مجموعه مهارت ها و تجربه برای متخصصان توسعه کسب و کار معمولا شامل ترکیبی از موارد زیر می شود (بسته به نیازهای تجاری):

حراجی

امور مالی

بازار یابی

ادغام و ادغام

قانونی

مدیریت استراتژیک

مدیریت پیشنهاد یا مدیریت ضبط

توسعه کسب و کار

 

“خط لوله” اشاره به جریان مشتریان بالقوه است که یک شرکت در حال توسعه است. کارکنان توسعه کسب و کار به هر یک از مشتریان بالقوه در خط لوله یک درصد احتمال موفقیت را اختصاص می دهند، با حجم فروش پیش بینی شده متصل شده است. برنامه ریزان می توانند به طور متوسط ​​از تمامی مشتریان بالقوه در خط لوله استفاده کنند تا کارکنان پروژه را مدیریت کنند تا فعالیت های جدید را در زمان نهایی انجام دهند. شرکت ها معمولا از خط لوله با نوعی از ابزار مدیریت ارتباط با مشتری یا پایگاه داده، یا راه حل مبتنی بر وب یا یک سیستم داخلی پشتیبانی می کنند. بعضی اوقات متخصصان توسعه کسب و کار اطلاعات را برای تولید اطلاعات مدیریت فروش و تجزیه و تحلیل داده ها تجزیه و تحلیل می کنند. مدیریت چنین اطلاعاتی می تواند شامل موارد زیر باشد:

دلایل برنده / زیان

پیشرفت فرصت ها در ارتباط با روند فروش

فروشندگان برتر / کانال های فروش

فروش خدمات / محصولات

برای شرکت های بزرگتر و با استعداد، به خصوص در صنایع مرتبط با فناوری، اصطلاح “توسعه کسب و کار” اغلب به ایجاد و مدیریت ارتباطات استراتژیک و اتحاد با سایر شرکت های ثالث اشاره دارد. در این موارد، شرکت ها می توانند تخصص، فن آوری یا دیگر مالکیت معنوی یکدیگر را در اختیار بگیرند تا ظرفیت خود را برای شناسایی، تحقیق، تجزیه و تحلیل و بازاریابی کسب و کارهای جدید و محصولات جدید افزایش دهند. توسعه کسب و کار بر روی اجرای طرح کسب و کار استراتژیک با استفاده از سرمایه گذاری سهام، کسب / واگذاری فن آوری ها، محصولات و شرکت ها، و همچنین ایجاد مشارکت های استراتژیک در صورت مناسب، متمرکز می شود.

توسعه کسب و کار باید به عنوان یک تاکتیک بازاری شناخته شود. اهداف عبارتند از: نام تجاری، گسترش در بازارهای، کسب کاربر جدید و آگاهی. با این حال، تابع اصلی توسعه کسب و کار، استفاده از شرکا در فروش به مشتریان مناسب است. ایجاد فرصت هایی برای به ثمر رساندن ارزش در بلند مدت بسیار مهم است. برای موفقیت در توسعه کسب و کار، همکاری باید بر روابط قوی ایجاد شود.