تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات صنعتی،اگر ما بخواهیم متوجه منظور تبلیغات بشویم می بایست اول تاریخچه تبلبغات را بررسی کنیم که ما میدانیم تبلیغات تاریچه خیلی زیادی دارد اما نسبت به دوره های زمانی به شکل های متفاوتی درامده است.می توان گفت اولین نوع تبلیغات کاغذی بوده اند که مردم برای فروش اجناس خود در خیابان ها بخش می کردند.

اما این را باید دانست که در قدیم برای تبلیغات حکاکی موضوع روی سگ و یا فلز مرسوم بوده است.و این رو می توان از آثار باستانی که توسط مردمان مختلف کشف می شد حاکی از این بوده است که در قدیم بر روی سکه و کاشی و سفال و… پیام های تبلیغات خود را نشان می دادند

تبلیغات چیست ؟

ایا واقعا تبلیغات چیست ؟

ایا تبلیغات معنی خاصی دارد ؟

واقعا نمیتوان برای تبلیغات معنی خاصی را مشخص کرد اما می توان گفت که چه کاری یه تبلیغات است و چه کاری تبلیغات نیست!!!

طبق تعریف بریان تریسی،تبلیغات،یکی از شیوه های ارتباط با مشتری بالقوه و بالفعل در بازاریابی است.

ما باید در نظر داشته باشیم که تبلیغات چند جنبه دارد که برای هر فرد که نیاز به تبلیغات دارد و قرار است به صورت حرفه ای در این زمینه وارد شود باید انها را جدی بگیرید.مهمترین جنبه های تبلیغات را میتوان جنبه روحی و روانی و ارتباط با محیط عنوان کرد که وقتی یک تبلیغات مفید تمامی موارد را داشته باشد و بتواند حس خوبی را به مشتری القا کند و ما در ان حالت می توانیم بگویم که تبلیغات مفید داشتیم

در گذشته نچندان دور تبلیغات به معنای ارتباط با مشتری نام گذاری شود اما امروز تبلیغات جوانب مختلفی دارد و اینکه در یک تبلیغات ما بتوانیم نام خود را در ذهن مشتری ثبت کنیم بالاترین امتیاز می باشد و راهی برای اینکه مشتریان فرعی خود را به مشتریان ثابت خود تبدیل کنیم.

از انواع تبلیغات می توان بر نوع اسم محصول و نوع جنس اولیه،نوع بسته بندی ، نوع پخش محصول و بازه مشتریان ماکه بایستی در هر تبلیغات رعایت شود.

تبلیغات آنلاین

راه موثر برای ایجاد تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین یکی از مؤثرترین روشها برای کسب و کارهای هر اندازه است تا بتوانند میزان دسترسی خود را افزایش دهند، مشتریان جدیدی پیدا کنند و جریان درآمدشان را متنوع کنند.

با گزینه های فراوان موجود – از تبلیغ اجتماعی و تبلیغاتی درون برنامه پرداخت می شود – تبلیغات آنلاین می تواند به تازه واردین ارعاب کند، اما لازم نیست.ما با هزاران کسب و کار با استفاده از تبلیغات اجتماعی می پردازیم.

تبلیغات آنلاین: جستجو پرداخت شده

هنگامی که شما از تبلیغات آنلاین فکر می کنید، شانس بسیار خوبی است که شما در مورد تبلیغات جستجو پرداخت می کنید. جستجو پرداخت شده – همچنین به عنوان تبلیغات پرداخت برای هر کلیک ، و یا PPC – یکی از رایج ترین و موثر ترین انواع تبلیغات آنلاین است.

تبلیغات آنلاین Google AdWords 

تصویر از طریق Google

جستجو پرداخت می شود به شما اجازه می دهد تا در شرایط و عبارات مربوطه پیشنهاد دهید که ممکن است تبلیغات تبلیغاتی مبتنی بر متن را به کاربران نشان دهد در هنگام ورود به جستجوهای خاص به Google یا Bing. این اصطلاحات و عبارات به عنوان کلمات کلیدی شناخته شده اند و اساس تبلیغات PPC را تشکیل می دهند. تبلیغ کنندگان به عنوان بخشی از حراج تبلیغ بر کلمات کلیدی پیشنهاد می کنند. این تضمین می کند که همه تبلیغ کنندگان شانس عادلانه ای برای تبلیغات خود دارند که به کاربران نمایش داده می شود، نه آنهایی که دارای بزرگترین بودجه های تبلیغاتی هستند.

تبلیغات آنلاین Google AdWords 
تبلیغات آنلاین Google AdWords 

کلمات کلیدی باید با کسب و کار شما بسیار منطبق باشند، سازماندهی شده و به گروه های آگهی منطقی که از نوع تبلیغاتی جدا شده اند، سازگاری داشته باشند و با نوع بازی درست مطابقت داشته باشند تا در زمان مناسب برای بازدیدکنندگان سمت راست برای کمپین مناسب نمایش داده شوند.

تبلیغات آنلاین: اجتماعی پرداخت می شود

در حالی که جستجو پرداخت ممکن است تبلیغات اینترنتی را تغییر دهد، اجتماعی پرداخت می شود وب سایت فردا را تغییر می دهد.

تبلیغات اینترنتی فیس بوک آنلاین

تصویر از طریق فیس بوک

شبکه های اجتماعی برای بزرگسالان در سراسر جهان محبوب ترین سرگرمی های آنلاین در سراسر جهان باقی مانده است و تبلیغ کنندگان راهکارهای خود را برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان در جایی که وقت خود را، یعنی شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، هدف قرار می دهند. تابع تبلیغات اجتماعی پرداخت شده به همان اندازه به جستجوی پرداخت می شود، به استثنای قابل توجه است که تبلیغ کنندگان، نه کاربران، این ابتکار عمل را به عهده دارند – تبلیغ کنندگان باید برای کاربران جستجو کنند، نه از سوی دیگر.

یکی از بزرگترین نقاط قوت تبلیغات اجتماعی پرداخت شده، جزئیاتی است که تبلیغ کنندگان می توانند مشتریان احتمالی را هدف قرار دهند و این اصل بر پایه بسیاری از سیستم عامل ها و محصولات تبلیغی اجتماعی است. تبلیغ کنندگان می توانند با صدها پارامتر از اطلاعات جمعیت شناختی (مانند سن، جنسیت، درآمد، سطح تحصیلات و وضعیت تاهل) به تنظیمات مرور و رفتار اجتماعی هدایت شوند.

تبلیغات آنلاین فیس بوک تبلیغات هدفمند سازی امکانات آموزشی

فیس بوک به تبلیغکنندگان اجازه می دهد تا بر اساس سطح خود کاربران را هدف قرار دهند

دستاوردهای آموزشی، و حتی مدارس خاص حضور داشتند.

تبلیغ کنندگان همچنین می توانند بر اساس نوع صفحات و پروفایل های که دنبال می کنند، چیزهایی که آنها خریداری می کنند و اخبار خواندنی، آنها را هدف قرار دهد. این مخاطبان سفارشی را می توان از داده های مشتری موجود ایجاد کرد (برای ایجاد مخاطبان با هدف مشابه از کاربران مشابه) برای ارسال لیست ها، که فیس بوک و توییتر می توانند با اطلاعات خود در مورد این کاربران جفت شوند تا بینش بیشتری درباره رفتار آنها نشان داده شوند.

این پست وبلاگ را بخوانید تا یاد بگیرند که چگونه مخاطبان خاص چه زمانی می توانند در مورد مخاطبان سفارشی بشنوند – شما ممکن است از این که چگونه عمیق می توانید حفاری کنید شگفت زده شده اید.

تبلیغات آنلاین تبلیغات فیس بوک
تبلیغات آنلاین تبلیغات فیس بوک

تبلیغات آنلاین تبلیغات فیس بوک هدف قرار دادن رفتار خرید

یک نمونه از گزینه های هدف قرار دادن فیس بوک بر اساس

در مورد رفتار خرید

ظهور به اصطلاح “بازاریابی هویت” ثابت شده است که آخرین – و مسلما، عمیق ترین – تغییر در بازاریابی دیجیتال در دهه گذشته، ارائه تبلیغاتی فرصت های باور نکردنی برای رشد کسب و کار خود را. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های هدف گذاری فیس بوک، این درس دانشگاه PPC توسط WordStream موسس و CTO، لری کیم را بخوانید.

مخاطب خود را بشناسید

همانطور که تبلیغات تبلیغاتی پرداخت می شود قبل از راه اندازی کمپین های خود، قبل از راه اندازی تبلیغات خود تحقیقات کلیدی را انجام می دهند، تبلیغات تبلیغ کنندگان پرداخت می شود، باید از مشتریان ایده آل خود در داخل و خارج مطلع شوند تا اطمینان حاصل شود که مخاطبان مناسب را با پیام های مناسب هدف قرار می دهند. این جایی است که مشتریان خریدار به بازی می روند.

ایجاد مشتری های مفصل خریدار برای مشتریان ایده آل شما اجازه می دهد تا از اطلاعات سطحی در مورد مشتریان وفادارتر خود فراتر بروید و به گزینه های هدف قرار دهید که به شما امکان می دهد.

مشتری های بالقوه خود را با درجه بالایی از جزئیات آشنا کنید. این نه تنها به شما اجازه می دهد تا به حداکثر رساندن هزینه های تبلیغاتی خود، بلکه تبلیغاتی را برای مخاطبان خود نیز مطابق با اهداف مهم تر ارائه دهید – اخیرا داده ها نشان می دهد که مردم در حقیقت تبلیغات آنلاین را بیشتر از زمانی که بسیار هدفمند و مرتبط با منافع آنها هستند، قدردانی می کنند.

تبلیغات آنلاین: عناصر کمپین

برای تبلیغات آنلاین بسیار بیشتر از سادگی قرار دادن آگهی در اینترنت و امید به بهترین است وجود دارد. موثرترین کمپین های تبلیغاتی، ترکیبی از چندین عنصر متصل به یکدیگر، که همه آنها توابع منحصر به فرد را برای به حداکثر رساندن پتانسیل کمپین فراهم می کند. هر کمپین تبلیغاتی آنلاین هر عنصر را ندارد، اما اجزاء زیر یک ابتکار بازاریابی دیجیتال برای بسیاری از کمپین ها مشترک هستند.

آگهی های متنی و تصویری

Google AdWords و Bing Ads تبلیغ کنندگان را انتخاب کنید یا تبلیغات متنی یا تبلیغاتی بیشتر از تبلیغات مانند آگهی ها . تبلیغات متنی معمولا به سادگی به عنوان تبلیغات PPC نامیده می شوند، در حالی که آگهی ها و فرمت های تبلیغاتی مشابه معمولا به عنوان تبلیغات نمایش داده می شوند. علاوه بر این، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک فرمت های تبلیغاتی بسیار بصری را ارائه می دهند

آگهی های متنی و تصویری

شامل برخی از کپی های تبلیغاتی می شود که می تواند به عنوان ترکیبی از هر دو مورد در نظر گرفته شود. ده ها تن از فرمت های تبلیغاتی موجود برای تبلیغ کنندگان امروز وجود دارد، به شما این امکان را می دهد که قالب و شبکه تبلیغاتی را که بهترین نیازهای کمپین های خود را برآورده می کند.

تبلیغات اینترنتی آنلاین به عنوان نمونه تبلیغاتی در Google Display

یک نمونه از یک آگهی تبلیغاتی در Google Display Network.

تصویر از طریق Google

پیگیری تماس

برای بسیاری از تبلیغ کنندگان، تماس تلفنی، منبع با ارزش ترین منابع است. به همین دلیل تبلیغ کنندگان می توانند آهنگ های تلفنی تولید شده از کمپین های تبلیغاتی آنلاین را ردیابی کنند . مشاور، PPC جامع و پلت فرم مدیریت اجتماعی ما، ارائه می دهد قابلیت پیگیری تماس کاملا یکپارچه، اجازه می دهد شما را به تعیین آگهی دقیق و کلمه کلیدی که باعث مشتری بالقوه به تماس با کسب و کار شما.

محتوای حمایت شده

بسیاری از تبلیغکنندگان تصمیم به استفاده از محتوای حمایت شده را بعنوان عنصر از کمپین های تبلیغاتی آنلاین خود انتخاب می کنند. محتوای حمایت شده می تواند انواع مختلفی از محتوای سرمقاله تبلیغاتی برجسته شده در وب سایت ها (که معمولا به عنوان تبلیغات بومی شناخته می شود)، برای حمایت از به روز رسانی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی باشد. هر دو فیس بوک و توییتر این ویژگی را تبلیغ می کنند که هر دو سیستم عامل دارای طیف گسترده ای از گزینه های به روز رسانی حمایت شده مانند پست های تبلیغی فیس بوک و توییت های حمایت شده توییتر هستند .

تجزیه و تحلیل

تجزیه و تحلیل

تبلیغ کنندگان به سادگی تبلیغات را در وب منتشر نمی کنند و امیدوارند که بهترین ها باشند؛ آنها باید دقیقا بدانند که تبلیغاتشان چگونه انجام می شود و از جایی که ترافیک آنها می آید. به همین دلیل است که تجزیه و تحلیل یک جزء حیاتی از هر استراتژی تبلیغات آنلاین است. ابزارهای تجزیه و تحلیل مانند کسانی که در WordStream Advisor یافت می شوند، اطلاعات فراوانی در مورد یک کمپین تبلیغاتی، از سهم نشان دادن و میزان کلیک به هزینه هر تغییر و روند در طول زمان ارائه می دهند. ابزارهای تجزیه و تحلیل نیز در تعیین اینکه مصرف کنندگان کشف و در نهایت با وب سایت شما تعامل دارند، ارزشمندی دارند؛ فرآیند شناخته شده به عنوان مدل بندی ارجاع.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیل یکی از رایج ترین عناصر در یک کمپین تبلیغاتی آنلاین است. بعضی از تبلیغکنندگان راه اندازی کنفرانس های ایمیل را فقط برای ارائه پیشنهادات خاص یا بارگیری مطالب می کنند، در حالی که دیگران از ایمیل برای تکمیل سایر کانال های بازاریابی دیجیتال خود استفاده می کنند. بازاریابی ایمیل می تواند بسیار موثر باشد ، و آن را انتخاب محبوب برای تبلیغ کنندگان امروز.

بازاریابی

مصرف کنندگان به ندرت یک وب سایت را کشف می کنند و تصمیم می گیرند فورا خرید کنند. سفر مشتری می تواند طولانی و پیچیده باشد و در طی چندین دوره طولانی در سراسر دستگاه های متعدد و وب سایت ها اتفاق می افتد. به همین دلیل، بازاریابی یکی از مهمترین ابزار در جعبه ابزار بازاریابی دیجیتال است.

بازخوانی به شما امکان میدهد کاربران را که از وبسایت بازدید کردهاند، ردیابی کنید – اما موفق به تبدیل یا اقدام نمیشوند، هنگامی که سایت شما را ترک میکنند و در سایر وبسایتها تبلیغ میکنند. این نه تنها آگاهی نام تجاری را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد، بلکه فرصت های متعددی برای کاربر فراهم می کند تا مجددا به وب سایت شما بازگردد و بعدا تبدیل شود. بازاریابی می تواند در کمپین های جستجو و نمایش، و نیز ابتکارات تبلیغات اجتماعی فعال شود.

 

برای دریافت مشاوره راه اندازی کسب و کار با کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

درباره ی علی ناییج

همچنین ببینید

روش های بازاریابی اینترنتی

روش های بازاریابی اینترنتی

روش های بازاریابی اینترنتی روش های بازاریابی اینترنتی همانطور که بازاریابی دیجیتال برای یک شرکت …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *